I'm in tha house

Ligger i en sjukhussäng för tillfället och ska prata med en läkare snart, sen ut till landet igen för att njuta det sista innan operationen imorgon. Jag är livrädd kan jag säga er. Kan också säga då hur bra jag har haft i veckan, massa sol och bad tillsammans med hela ligan. Igår åt vi tacos, spela kort och garvade. Min släkt är bäst, tro mig, de är bäst! Förra fredagen fick vi besök av kusinerna då det blev fiske. Häromdagen drog vi till barkarby outlet och kista galleria, på monki blev det shopping och även jeans på gina. Nu ska jag fortsätta vara rädd, baaaj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med din frågestund ? hade sett fram emot svaren på frågorna ! :(

bra blogg annars <3

2011-08-04 @ 19:51:29
Postat av: Julia

Jag kände att det inte att det var några jag ville svara på, det får man ta med mig direkt isåfall. Fråga gärna random saker ändå, du kan bli den första, dåligt med sånt här haha :)

2011-08-05 @ 07:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0