There comes a time

Kom hem och slet av mig allt, fan vad varmt det är ute då! Blev två lektioner idag som sagt, en idrottslektion med brännboll och sen en italienska lektion. Kom hem vid halv tolv och har kollat på Utøya, en liten ö i världen. Helt jäkla sjukt hela händelsen, kom tårar då och då. Framförallt när en kille säger att hans kompis låtsades vara död och sen blev skjuten i huvudet. Blir ju skrämd om hur världen är..

Ikväll blir det innebandy och kommer hem i kväll/natt.
Justeee, får inte glömma. På vägen hem när jag cyklade slog en gubbe mig med sitt paraply. Haha som jag lackade då! Är det inte sjukt att på samma vecka bli attackerad av en hund och slagen av ett paraply utan orsak? Det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Emily

Fin fin blogg Julia! :) Ta gärna in en titt på min också. Kramis!

2011-08-27 @ 13:28:03
URL: http://eandernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0