All I want for christmas is YOU

Halloj. Måndag idag och den var bra. Startade skoldagen halv ett och slutade halv tre då jag blev hämtad av mormor. Vi åkte vidare till gränbycentrum för julklappsshopping. Några kassar hem blev det. Min mormor är bäst!
Fick någon kick och har bakat pepparkakor och slagit in massa julklappar med julmusik i bakgrunden. Är helt slut nu känner jag, ska ta något och äta och sen tror jag att det blir en tidig sömn.
Imorgon är det julavslutning och sen lov, helt sjukt underbart. Åker sen till våla med min man och sussar där!



Kommentarer
Postat av: Elle

vad har du för systemkamera ? :)

2011-12-21 @ 17:38:53
Postat av: julia

eos 1000D heter den! :)

2011-12-22 @ 14:31:01
URL: http://juliafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0