There comes a time

Hej alla läsare, tittare eller besökare får det bli. Hej alla besökare! Hoppas att allt är lika bra med er som det är med mig. Jag mår verkligen guld idag. Hela kvällen igår kollade jag på julkalendern som jag hade fixat så att man kunde så på tven. Började med 1 och slutade kanske vid 16? Vet inte riktigt men kollade till 21 idag och ska kolla klart snart! I alla fall till 23. Aja inte bryr ni er om hur långt jag har sett, men kanske med vem jag tittade med? Tittade och tittade, mitt sällskap var i alla fall min prins och med det förstår ni nog att det var Philip. Igår så öppnade vi våra julklappisar tillsammans. Fick ett jättefint armband hihi. Idag så stack han vid två och vid fyra åkte jag till mormor och morfar med Susanna. Senare kom Daniel och Stefan. Vi bakade lussebullar och hade det bara trevligt. Känns skönt att veta att jag ska befinna mig där tillsammans med dom imorgon också. Jag och min broder blev hämtade av våra päron för kanske en timme sen och med sig hade de donken mat, mmmmmmums.
Ska strax ta mig en dusch och göra mig julfin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0