Frågor och svar

Jag fick en fråga om min bror att jag skulle berätta lite om honom haha. Jadu, lite svårt men jag ska göra mitt bästa! Min bror heter Daniel Frank och har sin håla precis bredvid mig med kanske tre decimeters vägg mellan. Han har precis fyllt arton år och brukar kallas Danne (tror jag) haha i alla fall inte av mig. Nu för tiden brukar jag säga hans namn och bak i tiden var det Dänjol som var poppis hos mig. Jag skulle vilja förklara honom som en ultimat pojke som har alla de bra delarna. Han är väldigt artig, kanske lite väl ibland men det är inget negativt. Ibland hatar jag mig själv för att jag brukar vara sur på honom när han bara försöker vara snäll och det är oftast på det viset som vi börjar bråka.. Men det är inte alltid mitt fel tro't eller ej, för som syskon kan man faktiskt bråka och det kallas syskonkärlek hehe.
Han har dessutom gått genom ofattbara saker som jag ofta glömmer bort men som jag är sjukt impad över! Jag själv skulle inte klara av att vara så positiv som han har varit/är. Och med det får ni en information om att han också är stark som person.
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer förutom att jag är lyckligt lottad att vara lillasyter åt en sådan fin gosse, han får mig att må bra och orka genom dåliga och såklart bra tider där han är stor del av det bra!
Undrar du eller någon annan något mer så är det bara att fråga mig eller honom, det kvittar! Haha.

Kommentarer
Postat av: M.

du har jävligt snygg broder du!

2011-12-15 @ 21:39:58
Postat av: Julia

Tack eller vad man säger haha!

2011-12-15 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0