I've got nothing but love for you

Hej på er människor! Så jobbigt att inte ha en aning om vilka som läser det jag skriver, eller klart några vet jag. Men resten, vart alla får tag på adressen osv, fast det är kul och lite spännande så fortsätt ni och känn er som hemma!
Och som sagt är inte mitt humör på allra högsta grad även fast det är sommarlov. Och nu när jag nämner sommarlov är det ändå så fruktansvärt skönt! Man kan ta dagarna som de kommer men också ha planer långt i framtiden, och saker som man vill göra och ja åh det är livs! Just nu sitter jag i soffan och chillar galet och vilar mina ben efter att ha stått upp en hel dag. Jag och min broder har kommit fram till att dela på arbetsdagarna så att man slipper stå åtta timmar i sträck minus en liten rast. (För er som inte hängt med så säljer jag jordgubbar som sommarjobb för att skrapa ihop pengar till en resa.) Och det är absolut inget tråkigt jobb, man får träffa massvis med härliga människor och bara vara glad och trevlig. Och det är inte direkt varenda dag man får se en gubbe i tighta jeansleggins och en brud i en Pikachu dräkt inte! Eller?

Köpte hem lite fika till mig och mamma, gosiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0