Står på toppen och tittar ner

Vad heter du? - julia frank
I mellannamn? - kristina margareta
Vart bor du? - i uppsala
Trivs du där? - till & från
Brukar du läsa horoskop? - när jag ser att det finns ja, men inte direkt dagligen
Har du körkort? - inte än sörrni
Äger du några converseskor? - OM jag gör
Favoritdjur? - missemjaoisar
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder antar jag
Senaste konserten? - det var en bra fråga
Festar du? - jo det händer
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? - nejdå..
Antal kuddar i sängen? - lite olika men minst fyra
Kan du baka bullar? - ja klart, inte utan recept dårå
Bläck eller blyerts? - blyerts, så man kan ångra
Mc donald's eller burger king?- mcd, fast burger king har ap goda pommes
Är du allergisk mot något? - en hostmedecin och en sort pencilin
Äger du ett busskort? - ja, eller snarare gjorde..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - alla är goda, men grön brukar det vara
Vad åt du till frukost? - två mackor och ett glas bravo juice
Hur ser du ut idag? - tråkig
Nästa mål i ditt liv? - jag vet inte!
Vad såg du senast på tv? - åtta hos stjärnorna 
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde du senast? - simon
Antal timmar sömn inatt? - 8
Sov du ensam? - japp
Vad innehåller din favoritmacka? - gillar macka med falukorv, älskar mackor över huvudtaget


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag själv
Såg dig gråta: simon
Fick dig att gråta: många
Du gick på bio med: ines & maria
Du gick på stan med: mamma kanske, oj det kändes längesen
Skällde på dig: hmm.. ingen på ett tag
Skickade ett mail till dig: på facebook var det rodan


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja absolut
Bråkat med ditt husdjur? - hah, säkert. fast de är ändå bäst
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - inget helt galet


SAKER

Tar du droger? - aldrig någonsin
Vad är du mest rädd för? - döden
Vart vill du gifta dig? - kyrka, eller en fin strand vore det ballaste
Vad hatar du verkligen? - folk som ändrar sig beroende på sällskap 
Har du varit kär? - förälskad!
Har du ett jobb? - sommarjobb :)
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja!
Är du ett hälsofreak? - nejnej


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? nej tror jag inte
Är du ensam nu? - ja på mitt rum
Några piercings/tatueringar? - navel & öronen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - irriterande låtar, kommer inte på någon för tillfället
Vill du gifta dig? - ja det vill jag
Vill du ha barn? - gärna


FAVORIT

Rum i huset? - mitt rum tror jag
Typ av musik? - de allra mesta fast inte jazz och hårdrock
Månad? - juni juli augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - mmjo
Köpt någonting? - muffins!
Varit sjuk? - typ alltid sjuk hah
Sagt "jag älskar dig"? - jaa
Träffat nån ny person? - minst 100
Saknat någon? - hmm, jodå det har jag väl
kramat någon? - jappsi
Kysst någon? - ja
Haft sex? -


SENASTE

Låt du hörde: ingenting står över mig
Film du såg: limitless
Drink du köpte: ingen
Mat du åt: bacon och makaroner
Gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig gjort det faktiskt
Människa du slog: simp
Längsta bussresa? till halmstad
Irritation: mycket saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0