This is my life my friend

Halloodääääär! Är allt bra? Aa med mig också tack! Igår åkte jag till Stockholm för att spela match med bollstanäs. Vi mötte piteå och vann med tre-noll, riktigt skönt. Sen så fick jag besök av mina fina, Ines och Maria. Vi kollade på white chicks och bara hade det mysigt. Somnade när det började bli ljust ute och vaknade när solen stod mitt på himmlen. Åt frulle och gick för att köpa glass. Droppade av Maria på vägen och jag och Ines kom fram då det var billigt godis. Svårt att låta bli? Ää aa, så glass och godis blev det och nu sitter jag här hemma och ska snart ut i solen och jobba på brännan. Imorgon ska jag träffa flickorna igen, längtar redan!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0