Om sanningen ska fram

Hoppade på bussen in till stan med en trevlig chaffis, plus i kanten till honom! Mötte min kära mor och kollade runt lite. Efter ett tag kom solstrålen Susanna och joinade oss en stund. Hittade bara massa halvdana skor tills affären längst bort då mina skor sken upp det hemska vädret utanför. Hittade även ett par jeansshorts, perfekt! Skulle träffat Ines men som peta i sista sekunden, nejdå men vi kom fram till att det blev bättre en annan dag med lite orskaker hit och dit. Just nu skriker min mage efter mat, och den är nära, min kebabpizza, åh så smaskigt, som jag ska njuta alltså! Måste skicka in mitt biologiarbete innan midnatt också, mitt sista arbete i nian, åhå så underbart.


Kommentarer
Postat av: Ines

jag är ju sjuk :( <3

2011-05-27 @ 22:01:10
URL: http://ninano.devote.se
Postat av: julia

ja gumman jag vet :)

2011-05-27 @ 22:03:58
URL: http://juliafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0