Frågor och svar

Vilka bloggar läser du? Många vänners och några 'kändisars'.

Favorit sommar outfit? Visa bild! Kör på denna!

Berätta lite om din familj!
Hmm.. Vart ska jag börja? Min familj består av mamma Katharina, pappa Björn, bror Daniel och mina katter Hubba och Bubba. De alla (kanske inte katterna dock) ställer alltid upp för mig. Känner jag att jag inte mår bra, så först får dom reda på vad det är eftersom jag kan berätta allting för min familj. Gäller allt från att det är knepigt med vänner, pojkar, ont i ryggen eller feber så gör dom alltid sitt bästa för att jag ska må bra. Jag har alltid så himla roligt med min familj också, jag är så lycklig i deras omgivning. De har också gjort mig till den jag är idag, jag känner mig trygg och stark i mig själv och det är en stor förtjänst av dom. Det finns så mycket mer att säga om dom fina människorna men jag börjar avrunda här. Jag skulle i alla fall inte byta ut dom mot någonting annat i hela denna värld. Jag älskar er, det vet ni familjen!

Hur tycker du celsuis är? Som sagt, jag trivs jättebra på celsius. Ångrar inte mitt val för fem öre!

Coca cola eller pepsi?
Mjaaa, cola zero om det funkar att svara det!

Dator eller ipad?
Var först begeistrad i min ipad. Kan säga nu att jag skulle klara mig utan den, jag väljer data!

Parfym eller deo?
Båda tack :)

Lång eller kort? Alltså vad du vill va?
Mellan, haha nej men jag är nu 1.61, skulle kunna klämma till med några
centimeter till för att vara helt nöjd. Men finns inte mycket att göra så då får jag nöja mig med det!

Rosa eller grön?
Rosa, ljusrosa!

Converse eller gladiator sandaler?
Det beror helt på tillfälle och väder, svår fråga!

Fjällräven eller odd molly?
Beror också på tillfälle. Men jag har två odd molly så jag känner nog mer för odd!

En bästa vän eller många nära vänner?
Många nära och många 'standard' kompisar som man kan heja på. Eftersom
man inte kan lita på många människor så är det bra att ha flera också!

Thailand eller usa?
Åhå svårt. Men det blir nog Thailand ändå.

Historia eller matte?
Matte, faktiskt. Om någon hjälper mig på traven och jag förstår så tycker jag att det är kul!

Ljusstake eller julstjärna?
Stjärna!

Vad önskar du dig i julklapp?
Haha, pengar, kläder, kommer inte på något speciellt nu!

Hur länge har du haft dina katter?
I sju, åtta år kanske?

Donken eller max?
Mc donalds

Cupido sallad eller panini sallad?
Har inte ätit en hel panini sallad utan bara smakat, den var mycket god men väljer
cupido!

Hund eller katt?
Katt x18

Bra blogg!!
Taaaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0