Forever you and me

Hej där! Sitter nu på min säng där jag ska tillbringa nätterna framöver. Ville bara visa ett livstecken och berätta för er som bryr er att allting gått super. Tio, elva timmar på planet gick faktiskt snabbt bort. Låg över alla i familjen på sätena och sov så gott så. Skönt att vara minstingen ibland! När vi gick ur planet slogs vi av värmen, 30 grader men det är inget att klaga på inte. Vi tog en vandring och spanade lite och åt en efterlängtad thai lunch. Fried rice med beef, livs! Har hängt vid poolen tills det kom en skur som var över efter knappt en kvart. Somnade ett tag och har just kommit hem från en middag inne i 'city'. Eftersom vi är i samma område vi var i för två år sen får man massa nostalgikickar, helt underbart. Imorgon finns det nog inte någon plan till men stranden blir nog projektet, kan knappt vänta!
Har fixat internet till min skoldata som jag har med mig så får jag tid över så kan jag klämma in ett inlägg så håll ögonen öppna guys. Nu ska jag mysa vidare med min familj. Puuuss


Kommentarer
Postat av: college essays

wow Excelent place! Home of my dream ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0