Live your life right

Goddagens mina vänner. Igår var det inte något tal om att blogga eftersom jag hade cup och spelade tre matcher. Första matchen mot almunge vann vi med 4-0, mot hagunda 5-2 och aston 5-0, bra start! Mellan matcherna blev det firande, min gammelmormor blev nämligen 85. Vi vann alltså gruppen så att cupen fortsatte under dagen också. Första matchen mot järfälla vann vi med 3-2 och var då i semifinal som vi tyvärr förlorade med alunda med 1-2, lite dåligt menmen. Riktigt kul men nu känner jag mig rätt döende. Det fortsätter redan imorgon med träning i skolan och träning på kvällen, men det är bra det! Nu har jag tryckt i mig både lite sushi och biff med bambuskott, muuuuuums. Nu har jag precis tagit mig en dusch och nu blir det idol på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0