Det var som en morgon utanför fönstret, och gräset hade just gått upp, liksom jag


Som några såg så tog jag bort den fula bilden på mig och katten på inlägget innan och tog istället en bild från dagen då vi var på Avicii på mig och Rasmus.
Denna bild över var inte heller så förträfflig, men lite färg i fejjan vore ju något!

Min helg har varit hur bra som helst, det blev en lugn söndag som vanligt tillsammans med Philip. Kom hem vid sex och åt mat, har ingenting att göra nu, skönt faktiskt trots att jag märker att jag blir rastlös direkt när jag inte har något att göra men när jag har något att göra vill jag inte göra någonting, så passar på att njuta lite nu! Big brother börjar om cirka 50, då är det mer än dags att Hulda åker ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0