Han åker in till stan ibland och irrar runt där som ett fån, fast hon säkert redan flyttat där ifrån


Hallå i stugan! Min torsdag blev som förväntat, alltså mega bra. Jag och pappa hämtade min lagade telefon som är hel och fin på baksidan. Hämtade upp Philip på vägen och köpte en glass. Senare så åkte jag och pojkarna vidare till läkerolarena. Bra drag där inne vill jag lova, slutade med vinst också, toppen! Somnade sen gott bredvid min skönaböna.

Wallerina får stå för fredagens bild!
Till fredagen så startade dagen med en idrottslektion och fortsatte sen till italienska, lunch och samhällskunskap. Slutade vid två, halv tre och gjorde lite ärenden med Sarah. Köpte en tröja bland annat!
Jag åkte till flogsta och skulle precis hinna hem bra så att jag fick mat och hann byta om innan match. Men sen var det ju knivmannen som han kallas i stan så att hela korsningen på kungsgatan blev avstängd. Kändes bokstavligen som att jag var med i en film när jag gick där med bilar, bussar och människor överallt. Mina planer blev ändrade och jag hamnade hemma hos Susanna för att snabbt äta min subwaymacka, bli hämtad av pappa som hade med sig mina innebandysaker och sen till allians. Matchen slutade 2-2 men är vidare ändå eftersom att vi vann i onsdags.
Efter matchen åkte jag hem till Susanna och mös framför tven med gottigheter.
Blev väckt av Sus runt elva och har kommit hem nu efter en sväng till plantagen med henne, mormor och morfar. Ska fixa mig lite och sen åka hem till Fabbe, pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0