Läppar mot läppar, två hjärtan i brand, som ger sommartider till varann









FYFAN vad jag vill ha sommarlov! Den här sommaren ska bli dunder, kanske bättre än någonsin? I år slipper jag i alla fall smärta i halsen efter att jag tagoit bort halsmandlarna. Susanna och kanske resten av "ungdomarna" ska vara hemma på midsommmarafton (?). Dock blir det inget göteborg och gothia, men då kanske det händer något annat kul istället. Det återstår att se, jag vet i alla fall att jag längtar och hoppas att det blir super!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja, jag och Gustav ska dit och jag tror att Stefan och Charlotta också ska det eftersom de också firade borta förra året :)

2012-04-03 @ 17:02:08
Postat av: julia

WIIIIIIIIIIIIIII :D

2012-04-03 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0