Någon har visat sig gå ungefär samma snirkliga, dunkla väg, i hjärter dams labyrinter


Lite knackig uppdatering, men det blir så ibland. Blev tvungen att tänka efter vad jag gjorde igår och så kom jag på att jag faktikst var i Stockholm och spelade fotboll. Det var seriepremiär mot Djurgården på stadshagens ip. Vi vann med 3-2, skit kul! Kom hem vid halv elva och la mig efter lite kvällsfix.
Idag så har jag haft svenska nationella, stått inför klassen och pratat om min kära bror. Idag har jag även skrivit naturprov, hade bokstavligen inte pluggat någonting men hoppas att jag klarar det, gjorde mitt absoluta bästa i alla fall!
Har kommit hem från skolan och pappa ska göra hemgjord pizza, nice! Mot kvällen ska jag provträna med bälinge, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0