Det kom till en tid


Hejhejhej hemskt mycket hej.
Har inte blivit något inlägg på hela helgen och det beror på att jag har varit sjuk och det har inte funnits en tanke på att starta datan ens. Men nu låg den så lägligt till och kände att jag skulle ställa upp på ett inlägg här.
Som sagt, sjuk har jag varit men har haft ett toppen lov i alla fall! I helgen var vi ut till farmor och farfar och fick mat och fika och hela trudilutten. Både igår och idag har jag nästintill bara legat i sängen. Eller steg upp runt 1, 2 igår och idag ligger jag kvar här nu. Blev till att skippa skolan idag men fick veta att det bara var en lektion som jag gick miste om så det var ingen fara det.
Min plan idag är att läsa bok från skolan och ta mig en dusch om jag orkar det. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0