Frågor & svar

Fick en fråga om hur många katter jag hade och på den frågan svarar jag att jag har två stycken katter. Den ena heter Hubba och den andra heter Bubba. Folk kanske innerst inne tycker jag är fjollig när jag pratar gott om mina katter, men allt jag säger är sant. De är världens raraste och snällaste djur! Att man kan känna så starkt för två små katter, men jag älskar dom som om de vore mina småsyskon hihi.



Haha båda ser så roliga ut på dom där bilderna, men i alla fall så är det Hubba på den översta och Bubba på den under!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, så söta katter!!!! :D

2012-02-04 @ 15:09:03
URL: http://tinaristolainen.myshowroom.se
Postat av: Julia

Hihi taaack! De tackar också ;)

2012-02-04 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0