Frågor & svar

På cupido så får man ju välja 5 st saker man vill ha, men jag undrar, får man välja mer om man är villig att betala mer?
Svar: Vilken rolig fråga! Ja, det har jag för mig att man får, vet dock inte hur mycket extra man får betala. Fråga någon som jobbar där och kör på :)

Fett snygga! Kostar? -> Come to mama!
De kostar 148$ som nästan är tusen svenska kronor, tyvärr rätt dyrt..

Vart i Thailand gjorde du din hårförlägning? Du råkar inte komma ihåg vad stället heter? Det såg så förbaskat bra ut!!
Svar: Nej jag vet faktiskt inte vad stället hette, men om man kommer in i ett "finare" shoppingcenter så borde det finnas någon frisörsalong. Grejen är att det kanske såg fint ut, men under håret gömde det sig überstora tovor.. Det var för att frisörerna blev stressade när det skulle sätta dit mer hår för att det var för lite först. Men det kostade 1500 för både håret och ditsättning så det var ju billigt! Fick mig att trivas med mitt egna halvlånga hår också, så det var ju också bra hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0