Hold on, be strong

Här går bloggandet upp och ner. Förlåt för det men så får det faktiskt vara. Har inte alltid tid eller ork så det är bara gilla läget eller ja, inte.
Har gått genom både engelskaredovisning och historiaredovisning denna dag, känns skönt. Har även hunnit med att skriva på min filmanalys som ska vara klar tills imorgon 23.59 så det bästa vore om jag skulle bli klar idag men vettetusan om jag orkar..
Gick hem lite tidigare från skolan idag för att jag mådde skit. Förstår inte varför det blir så för mig men det händer rätt ofta att jag blir helt genom svettig men sitter och darrar och fryser. Verkligen asdrygt men sen blir det bättre frammåt kvällen. Har tagit en promenad tillsammans med min kära bror till Willy's för att handla lite. Det var bra för att jag måste gå in mina ilägg, eller göra så att det inte gör ont när jag har dom. Får se om jag piggar på mig tills imorgon, hoppas hoppas!
Denna dag har jag och Philip hållt ihop i 3 månader, BIIIIIIIIIIIG LOVE.

Fick två häftiga färger på nagellack idag eftersom att det är min namnsdag idag, ett orange och ett rosa.
Tack bästa familjen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0