I'm here to crash you down

Idag är det onsdag och jag är glad. Får nya grupparbeten och uppgifter i skolan så att man blir rädd men det lägger vi åt sidan och tänker på allt det bra istället! Fick vara tillsammans med min man igår, gluttade på tv, bland annat på wipe out på femman. Också ett program som jag skulle vilja vara med på, verkar sjukt kul! Tog bussen tio över sju imorse.. I vanliga fall brukar jag inte ens gått upp då, men sånna smällar man får ta! Fick en mysig resa in till stan med Philip och Rasmus som redan planerade sin hemresa medan jag hade en fet dag framför mig.... Den är i alla fall över nu och ikväll ska jag försöka mig på en träning, hoppas smärtan gått ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0