You are the best thing

Hej alla små hjärtisar! Idag är det alla hjärtansdag ifall någon skulle missat det! (Inte troligt någonstans).
Det är en dag jag alltid tyckt vart mysig, och till er som sitter och deppar för att den inte har en partner borde inte göra det, för det finns alltid någon som du tycker om, och om det inte är så, så är det mer än dags att göra det nu!
Min dag har varit toppen och jag känner mig jättelycklig denna dag. Gillar när det händer saker omkring en, tex i skolan var det lite aktiviteter och det bjöds på fika, stort +! Sen så var det skönt med en liten sovmorgon och sedan två lektioner. Avslutade med att jag var sist av alla på listan som våran lärare gick efter och skulle prata med men det avslutade jättebra. Fick pussa på pojken och sen var det dags och åka hem där jag befinner mig ensam nu. Ska tvätta håret och senare åka till östervåla för lite mys och plugg!

Äter dessa godsaker som jag fick av Philips family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0