The moment I met you

Har just kollat klart på mästerkocken med Daniel och sitter nu i sängen och kollar på mina ben. Blåmärke efter en boll sen tre brännmärken efter att ha ramlat på dagens match som förövrigt slutade 4-4 mot storvreta. Absolut så ska alla lag göra mål i de sista minutrarna så att det blir lika, börjar bli standard för bbk. Väntar på att trenden ska brytas!
Imorgon ska jag träffa Emily igen och för lite omväxling så blir det en träning med fotoll imorgon på kvällen.
Nu väntar en natt och jag hoppas att jag slipper vakna flera gånger. Kissnödig kan jag bli men kommer inte kunna vakna till av att någon skriker till i sömnen! Fast hellre det än att sova ensammen. Aja, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0