2011 frågor

En vecka in på året kör jag en liten frågegrunka. I brist på att göra något annat.
Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Ja massa saker förmodligen men inga 'stora' saker jag kommer på bara sådär. En liten grej jag kom på är att jag har haft nålar i foten som jag inte haft tidigare. Alltid något!
Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårslöften, lever på ändå.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha, eee nej.
Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
Vilka länder besökte du? Thailand ♥




Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Bra fråga
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 16 november


Vad var din största framgång 2011? Jadu, jag bryr mig alltid om vad alla tycker och vill att alla ska tycka om mig men försöker mer och mer acceptera att det inte går i alla lägen så det förbättras år efter år att inte bry mig om vad andra tycker!
Största misstaget? Att inte kunna släppa taget.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, åh för ungefär ett år sedan hade jag både halsfluss och influensan så då var jag galet sick. Skadat mig har jag gjort också, inom idrotterna.
Bästa köpet? Hmm.. Inget "speciellt" jag kommer på.
Vad spenderade du mest pengar på? Mat och fika, kläder också såklart.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag är en rätt glad person så det händer nog väldigt ofta!



Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Hm hm. Mange bjuder, absolut. Sen Veronica Maggio albumet.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare om man jämför med året innan skulle jag vilja säga.
Vad önskar du att du gjort mer? Så svåra frågoooor, vet inte!! Pluggat kanske i och för sig.
Vad önskar du att du gjort mindre? Pluggat. Skoja nej jag vet inte riktigt.
Hur tillbringade du nyår? I östervåla tillsammans med Emily och Philip och med andra sjukt sköna människor.



Favoritprogram på TV?
-
Bästa boken du läste? Jag läser inte..
Största musikaliska upptäckten? Upptäckt och upptäckt, började lyssna på Melissa Horn med mysigaste rösten någonsin och fick även se henne live.



Något du önskade dig och fick?
Många saker i julklapp :)
Något du önskade dig men inte fick? Ja men det är köpt nu!



Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Det var en onsdag, skola & träning. Men dagen efter fick jag en mysig fika tillsammans med moster.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nja, det finns det nog men svårt att säga. 
Vad fick dig att må bra? Fina vänner, pojken och min familj som jag omges av varje dag.
Vem saknade du? Eeeeh, ingen jag kommer på så antar att jag inte saknade någon speciell heller.
De bästa nya människorna du träffade år 2011? Många, Philip såklart. Sen Emily, Viccan, Ellen, hela klassen och många andra från skolan som italienska bruttorna och måånga mer.
Blev du kär i år? JA.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pratar du något med Simon nu för tiden? Har ni någon kontakt?

2012-01-11 @ 01:17:39
Postat av: julia

Nej ingen kontakt så, kanske skrivit till varandra 2-3 gånger och hört hur det är och så. Vi har ju trots allt känt varandra länge och hade kul tillsammans. Men mer än det behövs absolut inte.

2012-01-11 @ 16:06:05
URL: http://juliafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0