Finns inte plats för några tårar nu när hans och hennes mark har blivit till en öken

Ojoj, det var ett tag sen nu jag skrev men ska visa ett livstecken här.
På lördagen förra veckan så gick min familj och Philip hem till familjen Nordlund för lite middag och kubbspel. Avslutade kvällen framför karate kid på tv tillsammans med Philip och chips i soffan. Dagen därpå, alltså söndag så for hela familjen Frank inklusive katterna och Philip till landet. Vi två stannade där enda till torsdagen då vi åkte till våla. Tiden på landet blev det både sol och bad, kortspel och en jädra massa mys.
På fredag klockan sex befann sig lag Holger FF ute i älvåsa för att spela fotboll. En 24 timmars cup på 7-manna. Det var hur kul som helst! Vi drog oss ur efter fyra matcher för att vi inte hade någon avbytare och jag hade ont i foten och ville inte riskera att vara borta på gothia. Men det var som sagt sjukt kul, hade match 1 och 4 på natten och sov inte mer än en timme. Kul att få träffa mina favvisar Rasmus och Fia igen också!
Jag och Pillis kom hem till honom kvart i sju på morgonen och sov sen till klockan tre igår och har inte gjort något alls sen dess tills idag förutom att kolla på tv typ. Men nu så är jag hemma och ska äta tacos sen och även ta mig en dusch!
Efter nio dygn tillsammans med min bästa vän så blir det nu en liten paus på några dagar, hemskt men sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0