Hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet, fula normer föder hårda batonger


Hallo. Det blev inte riktigt som jag skrev tidigare. Utan det blev såhär: strax efter fem så kom Susanna och Stefan och hämtade upp mig och mamma och så åkte vi till ikea för att kolla på lite saker till landet. Vi har nämligen byggt om och tagit bort och sånt, jag är den enda som inte har sett hur det blivit efter vi har gjort om. Känns jättekonstigt och är hur nyfiken som helst på att se hur det är nu. Mycket kvar att fixa, men ändå!
Jag och Susanna blev skjutsade till stan där vi åt på tacobar, hur gott som helst var det! Även hur mysigt som helst, som alla andra gånger jag träffar min fina moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0