Del 2 på frågestunden

Vart är conversen från? -> Jag är dödsrädd för att dö. Men älskling, vi ska alla en gång dö
De är från en conversebutik i Thailand! (klicka på texten efter pilen för att komma till inlägget)

Hur mycket pengar lägger du ner på kläder en månad?
Det är lite olika, ibland kan det vara mycket mer än den andra. Men omkring 5-6 hundra kanske :)

Hur mycket kosta den gröna tröjan? -> Jag kanske talar till mig själv när jag säger att man borde stanna upp ibland
Den kostade 149:- på hm! (klicka på texten efter pilen för att komma till inlägget)

Favoritplagg och färg till våren och sommaren?
Det var en bra fråga. Gillar små söta blusar och färgglatt, allt från rosa till grön som gul till orange. Och ett par matchande converse till det!

Bästa och sämsta med din skola?
Till skillnad från högstadiet så är det mycket friare. Man får gå som man vill och man träffar mer folk, känns inte som ett fängelse som det gjorde tidigare. Vad som är bra och dåligt med själva skolan kommer jag inte på faktiskt.

Bästa minne?
Oj, det finns inget speciellt som är det bästa. Har så otroligt många minnen som är bra. Thailand förra året var en helt underbar resa bland annat. Och första gången min grabb skrev till mig. Minns det som igår :)

Vad ska du göra efter skolan?
Den frågan ställer jag till mig själv också. Jag tar väl det lite som det kommer, har absolut ingen plan. Något som jag skulle vilja göra ett tag men inte hela livet är väl att ta hand om ungar, dagis vore verkligen något för mig!

Och så får jag fortfarande frågor om vad som har hänt i det förflutna. Är det något som någon verkligen vill veta och inte kan leva utan att veta så fråga gärna mig. Ingenting som jag skriver ut på denna hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0