Hur kan du vara så iskall, ren & klar när det finns platser i Vintergatan kvar


Hej huset.
Hur fint väder som helst utanför mitt fönster, trots att det är lite kyligt så njuter jag av att se den klarblåa himlen och att det fortfarande är ljust ute för det får man så mycket energi av än att det ska vara kolsvart ute nu, tummen upp på det!
Min dag ar varit bra, pluggade matte på första lektionen, rätt mycket faktiskt och det var sjukt behövligt. Efter det var det historia då jag började lite på ett arbete som ska vara färdigt om två veckor som jag även fortsatt med hemma, inte likt mig men det är så skönt när man inte behöver stressa de sista timmarna. Absolut inte klar men det känns skönt att ha börjat på det i alla fall!
Eftersom jag fortfarande inte är helt kry så stod jag över fotbollen i skolan idag och kom hem vid ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0