Jag håller handen för, men där finns ett hål så jag ser ändå


Kan ju börja med att säga att det är väldigt klent på kommentarfronten och då är det inte alls lika kul att skriva. Men ajaa...

Min dag startade med en timmes sovmorgon, så himla skönt trots att det låter lite. Hade även ett engelskaprov som gick bra, det var ett stort bevis på att det lönar sig att plugga. Slutade då en timme tidigare som också tillförde mycket i mitt glada humör. Sen var det det här med vädret.. Det sänker ju humöret sjukligt mycket! Framförallt när man vet att man ska ut och spela match senare, aja bara att försöka acceptera det! Ska bli kul att spela en riktig match med sitt lag, det var absolut inte igår.
Körde på mina rosa brallor en onsdag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0