Jag försöker att strida mot känslan, men det är rädd och den spelar ett spel nu


Bloggen ligger på den nivå då jag inte skulle läsa den om jag var ni. MEN! Det blir så ibland och jag hoppas ni vill klicka in ändå, för för eller senare så kommer det bättre inlägg och det kommer det att göra idag!
Igår spelade jag och Philip spel nästintill hela dagen, kalaha och fia med knuff. Mysig att göra någonting annat än att glo på tv hela dagarna. Vi cyklade till konsum och shoppade lite godis och fram mot kvällen satte vi igång tven och befann oss framför den resten av kvällen.

Kom hem idag på dagen och har bara myst i det fina sommarvädret. Jag och mamsen hoppade på hojarna och cyklade till gränby centrum för lite fix och trix. Stannade vid 4H gården och kollade på lite får, hihi. Jättemysigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0