Så kom han ner från himmelen till mig, och jag drömde att jag följde honom hem



Thailand 2011.
Hej hopp galopp. Sitter i min säng och har gjort ett tag nu, kollade på gårdagens big brother-avsnitt eftersom att jag och Philip missade det igår. Varför? Jo därför att jag somnade runt klockan nio igår, trött tjej skulle jag vilja påstå.
Imorse så gick vi upp runt halv tio för att han skulle på något möte och sen spela match, jag fick skjuts in till stan av hans snälla föräldrar och kom hem em timme tidigare än vad jag skulle ha gjort om jag tog bussen så det var skönt.
Pappa har hjälpt mig att klicka hem ett par fotbollsskor eftersom att de jag beställde tidigare var slut. Det var inte en svensk hemsida så hoppas att jag får mina godingar ändå och allt blir frid och fröjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0