Give me some love, reaaaal love

Har varvat ner efter en händelserik dag! Började med första fotbollslektionen för mig eftersom jag har bytt från innebandyn. Kunde dock inte vara med länge alls tills min fot brast igen, fortfarande skadad sen gothia. Så sen en vecka tillbaka hade jag fått en tid hos idrottsskadecentrum för att kolla upp var det var. Så jag gick från lektionen kvart i tre, och tur som jag hade så skulle Sarah till tandläkaren så vi gick på stan cirkus en halvtimme, mys! Träffade mamma och gick dit. Han stoppade i nålar där som inte direkt var det behagligaste! Fibros hette det, vävnad som hade fastnat osvosv. Ska tillbaka nästa vecka och så ska han stoppa i nya nålar, fyfan. Aja värt om det blir bra i alla fall! En cupidosallad till lunch. Kollade på hangover hemma hos Simon också. Kom hem vid åtta och hamnade framför robinson och hollywoodfruar. Nu har jag tvättat håret och ska sova, godnatt!


Lite dagens också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0