Got to get next to you

Var med papi och fixade ett busskort som ska räcka till några resor till och från innebandyn i skolan. På vägen hem så kom en hundjävel och bet mig i benet haha tror ni jag blev rädd eller!?
Ikväll har jag en plan, jag MÅSTE somna i tid, cirkus tio-elva. Skulle vara så skönt att vakna upp någorlunda pigg. Imorse var de inte höjdare att gå upp. Det var lite kyligt i rummet och så skönt under täcket och mörkt och hur jag än låg var det som att ligga på en sommaräng. Tror dock att det är inte så skönt att ligga på en sommaräng men det lät bra i alla fall. Om ungefär en timme ska jag cykla till skolan för att ha engelska. Känns väldigt onödigt men vad gör man inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0