Känner du lyckan?

Tisdag: Började kvart i nio och slutade tio. Trots det så stannade jag kvar i skolan och pluggade med mina vänner, fikade också, Super Snälla Silver Sarah hade bakat. Åt lunch där och sen åkte jag till stan för att testa klänningar. Har hittat två snigga och har båda hemma just nu men ska lämna tillbaka en, vet inte vilken bara.. Det löser sig. Inget u-landsproblem om man säger så! Har duschat och ska dra mig tillbaka till stan igen för att träffa Philipo. Slaggar där inatt. Imorgon blir det Melissa Horn i UKK med Susanna. FETT kul!

Sarah är tid med att rösta på kingen i idol. Hon hade även bakat bullar, knäck och marshmallowsgrejer. Hon skriver dessutom som hon var 4 år.
Sen blev det en ful outfit bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0