Over the rainbow

Hellooo. Gårdagen var helt perfekt. Började med simning med klassen, stannade kvar en stund och tog lång tid på oss i omklädningsrummet. Jag, Sarah, Julia och Frida åkte ner till stan och gick till cupido. Vi satt där i någon timme och bara snackade massa. Gick sen runt i affärer och jag fick med mig en tröja och ett par handskar. Mötte Philip på stan så tog vi bussen hem till mig. Kollade på Forrest Gump för första gången, åh så söt gosse. Vi somnade vid tre efter att ha snackat om allt och ingenting i flera timmar. Mysigt!
Idag åkte jag och mamma ner på stan igen, tredje gången på rad för mig. Vi träffade farmor och kollade på julklappar, har nu fyra fina saker att längta efter! Daniel kom ner vid tre så åt vi på stationen. En ceasarsallad slank ner i maggen lätt som en plätt! Mardrömsresan hem i det här pissvädret men sitter nu hemma i mjukisbrallona. Blir lite partaj ikväll, rätt osugen nu med tanke på vädret och min trötthet, men det blir nog kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0