That's just the way it is

Hej där! Igår så mötte jag min pudding på stan och rullade vidare hem till mig. Hann mysa en stund tills det var dags för samling. Vi spelade 3-3 mot hagunda, suck.. Sen åkte vi hem och somnade rätt sent eftersom Philip inte kan hålla klaffen på kvällarna ♥. Vid nio gick jag och mamma till bussen och lämnade småpopparna D & P hemma. På bussen satt flickorna Nordlund som vi skulle tillbringa dagen med. Vi åkte tåg till Stockholm och startade med en fika. Kikade runt och bara hade det bra. Dock var vädret inte med oss! Vi åkte hem till dem efter och åt pizza och umgick. Lovisa, Orfeas och jag spelade kort och det var det sista vi gjorde för sen var det dags att gå hem. Kom hem för några minuter sen och ska snart lägga mig. Helt sjukt trött!
Lyckat!



Våra härliga mammor ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahah misslyckades med att det skulle se ut som om jag hoppade... ganska mycket...

2011-12-18 @ 11:21:54
URL: http://lnordlund.blogg.se/
Postat av: matilda

vad heter orfeas i efternamn

2011-12-18 @ 23:50:32
Postat av: julia

undra hur många orfeas det finns i uppsala haha, nejdå men han heter Georgakakis i efternamn

2011-12-22 @ 19:33:25
URL: http://juliafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0