Försökt att visa dig med blicken

Har ingen aning om varför jag inte sover nu.. Lyssnar på Melissa Horn och frågade just Susanna om vi ska boka biljetter när hon kommer till uppsala i december. Annars tänker jag gå dit i alla fall! Samma känner jag om tisdag när Veronica Maggio ska vara med på allsång på skansen, grejen är att man måste vara där tidigt som satan om man ska ha bra platser, och det vill man ju ha om man är där såklart.. Men nu ska jag faktiskt sova, dessutom är det ingen lag på att ni inte får kommentera, för det får ni mer än gärna göra! Tack på förhand hihi. Godnatt alla gulliga som vill ha koll på mig.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Klart vi ska gå!! Boka, boka, boka :)

2011-07-08 @ 08:58:08
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera när du fotar och har du olika objektiv? Vilka isåfall? Vad använder du för redigeringsprogram ? Menar typ photoshop o så

Är det något mellan dig och Simon igen?

2011-07-08 @ 16:27:26
Postat av: julia

Jag tar kort med en canon eos 100d och har det objektivet som följde med. redigeringsprogram är nästan på alla bilder windows live photo gallery och ibland picnik.com.

det har typ alltid varit något mellan mig och simon, vet inte vad vi är just nu, mer än vänner i alla fall. tack för lite frågor! :)

2011-07-08 @ 19:38:08
URL: http://juliafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0