Det finns ingen väg tillbaks

Hej alla gulliga läsare som fortsätter kika in fastän denna urusla uppdatering! Men är det semester så är det, tycker jag. Börjar med att säga att mina två veckor i landet vi har landat i tre gånger som då är Thailand har varit så sjukt underbara. Helt perfekta veckor med min perfekta familj. Så glad att just jag har blivit lillasyster och dotter i familjen Frank!
Orkar inte sitta och dokumentera varje dag men sammanfattar den med sol, bad och shopping. Ätit god mat och tagit två massage. Något som är lite skojigt är att det var fem, sex stycken thailändare som kände igen oss sen två år tillbaka. Frågan är hur man ska tolka det? Bra hoppas jag!
Är fortfarande lite mör sen resan. Från 4 på natten svensk tid till halv 11 på kvällen var vi igång. Såklart tråkigt att komma hem till kylan och plugg. Men det känns faktiskt bra att fått träffat sina underbara vänner och mysa med våra katter. Ikväll kommer även Susanna och Philip. På gränsen för att bli för bra!

Haha, helt fräkning och skinn har fallit av lite här och där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0