Frågor och svar

Vilken skola går du och din bror på? Linje? Jag och Daniel går på celsiusskolan. Jag går sam-media profil fotboll och brodern min går handelslinjen.
Hur är celsius skolan? Berätta! Jag tycker att skolan är jättebra, jag trivs väldigt bra på celsius. Hade mina tankar omkring att söka till elit och har dessutom fått frågan att byta men jag tycker det är precis lagom med träningar eftersom jag inte känner att jag 'brinner' för fotboll just nu. Dessutom håller jag fast vid mina fina vänner! Själva skolan är bra också, bra storlek haha och många bra lärare!
Är din klass bra? Trivs du? Ja, enligt mig är min klass hur bra som helst, trivs jättebra och gillar faktiskt att vara i skolan tillsammans med dessa människor!


Små dåliga bilder men det får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0