So close your eyes

Hej mina damer och herrar.
Sista dagen på resan hade jag feber och mådde skit och det har hängt kvar efter det. Knappt ätit någonting tills nu ikväll så jag har samlat lite kraft att ens kunna stå upp. Funderade redan imorse på om jag ens orkade gå till skolan och bestämde att jag isåfall skulle gå hem. Men det blir inte så när man är där.. Kände hela tiden, klarar en lektion till, och en till även fast jag bara längtade hem. Stannade egentligen kvar för att det var engelska som jag kände att jag hade missat tillräckligt på, nej då kollade vi på youtube klipp istället för att göra något viktigt, bortkastade timmar! Hade svenska prov också, knappt öppnat boken men det kändes faktiskt riktigt bra, sen vet man ju aldrig hur det blir sen när man får tillbaka provet, ska bli spännande. Efter skolan så la jag mig i soffan med Bubba med massa kläder och filtar men frös tammefan ändå, somnade med en tår i halsen och vaknade kokhet. Fick i alla fall i mig lite mat så det är hyffsat att sitta här och skriva även fast det bästa vore att sussa. Imorgon blir det som jag känner nu inte någon skola. Faktiskt tråkigt!
Där fick ni lite info!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0