Where do I begin?

Hallå i stugan. Har blivit lite anti att blogga. Känner bara att den är ful och att alla inlägg bara blir meningslöst babbel, men jag tycker att det är skönt att skriva av sig ibland sen är det upp till dig om du vill kika in här eller inte! Hihi.
Igår så kom Anna till skolan så fick vi en stund att ta igen efter den långa tid som gått sen vi sågs sist! På kvällen gjorde jag ett försök till att träna efter att jag varit sjuk, det gick väl sådär.. Kämpade på så länge som det gick och ska göra ett försök till idag som jag hoppas går lite bättre. Hade ett 'tal' framför klassen och ett historia prov idag. Sjukt skönt att det är gjort och så skiter jag hur resultatet blir för jag ville bara ha skiten överstökad!
Imorgon är det äntligen fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0