You don't know you're beautiful

Fredagen den 25 november startades med idrott. Det blev badminton för hela slanten och f*n så kul det var. Trots alla damp anfall jag fick på mig själv för att jag missade när vi körde allihopa skulle springa runt och slå, hoppas ni förstår vad jag menar för mer detaljerat blir det inte. Blev i alla fall arg på mig själv ibland, det blir så jobbigt när det är individuellt och man vet att det bara ens eget fel att man missat! Fortsatte till italienskan och sedan lunch. Fast vägen dit var lång, stod i kön i en halvtimme och vore det inte hamburgare så skulle vi inte stått där, inte någon annan heller kanske i och för sig. Efter skolan åkte jag till stan med Sarah och Jullan. Fick med mig det jag skulle, tråkiga grejer som torrschampo, hårnålar, snoddar och mascara. Men en blus slank också med hem. Jag och Sarah stannade på panini för en sallad åt henne och en kaka för mig. Kände att vi kunde sitta där i flera timmar mer för att bara prata om allt!
Kom hem för cirka en timme sen och ska strax ner att äta. Blir hemma ikväll för imorgon är det match, är redan taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0