Uppland i cup kommunal

Började denna fredag med en idrottslektion som bestod utav volleyboll, lite småkul sådär. Efter den drog jag mig hemåt och tog mig en powernap i soffan tillsammans med Hubba. Pappa skjutsade mig till scandic där bussen till Bosön gick klockan 2. När distriktslaget kom fram så kollade vi lite på grabbarna och åt. Sedan var det match, Uppland vs Gestrikland. Det blev en skön vinst med 3-2 och nästa match mot Värmland kommer att spelas på söndag.
Just nu är jag inne på mitt rum och hör Daggmars polare utanför. Är också helt slut i benen och funderar på om jag ska sova snart.
Imorgon så blir det lunch på stationen med familjen, kusinerna, farmor och farfar eftersom min kära farmor fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0