En isig vind över vattnet bär ett eko från de dödas värld, en hälsning från ett svartsjukt, hånfullt hav


Ligger i min säng och tog paus från mitt tv-tittande. Har laddat hem en film som jag blev tvungen att avbryta idag när jag skulle iväg och jobba. Sålde jordgubbar precis som förra året. Det går lite upp & ner, ibland är det jätteskoj när det är mycket folk omkring men ibland är det urtrist när inte en människa är i närheten. Men det är absolut värt pengarna med tanke på att jag redan är uppe på 320 spänn bara idag!
Min snälla bror kom och stod där mina två sista timmar så att jag kunde träna sista träningen innan uppehåll. Fick lite fika efter som avslut, bussigt.
Ska fortsätta med att kolla på film nu, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0