Del 1 på frågestunden

Hur gammal är Philip? Och vilken linje går han?
- Philip är 17 år och går sam, hockeyprofi på celsius.

Hur många seriösta förhållanden har du haft? med vilka? jättebra blogg!
- Ett tidigare med en som heter Simon och nu inne på mitt andra tillsammans med Philip.
Tack så himla mycket!

Vilken kompis har du känt längst?
- De två som jag har känt längst och fortfarande är vän med är Lovisa och Linnea Nordlund, trots att vi inte ses så ofta!

Vad heter dina katter?
- Mina katter heter Hubba & Bubba.

Hur många läsare har du per dag ungefär? Superbra blogg!
- Det går lite upp och ner beroende på dag. Ibland hamnar det nere på 90 och ibland 150. Fast det är inte det mesta jag fått :)
Tack tack tack!

Hur tycker du en bra/rolig blogg ska vara?
- Jag tycker en bra blogg ska innehålla mycket bilder, lite vardag och kläder. Roliga är att det är som min blogg, men som sagt så tycker jag väl om det!

Hur började du och Philip att prata?
- Jag och Philip hade väl sett varandra i skolan och blev vänner på facebook. Började skriva där som sen ledde till wordfeud och efter det sms och sen live!

Har du inga kusiner?
- Jo, jag har två stycken. En som heter Martin och en som heter Marcus!

Har du du inte skrivit på för Sirius förän nu? Förra säsongen då?
- Förra året var det Danmark-Sirius och nu är det bara sirius så det var därför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0