Jag kanske talar till mig själv när jag säger att man borde stanna upp ibland



Shulululu. Kom just hem från gränby centrum, eller ja snarare en timme sen. Åkte dit mamma för ett uppdrag efter ett par bra svarta jeans. Det har vi letat över minst ett år, inte varje dag men haft utkik men det har alltid varit något fel på dom. Men då blev jag så glad när jag hittade Dr.Denim. Men dom skit byxorna höll inte ens i två månader och så ska det inte vara! Fick med mig ett par rätt bra hem ändå, hoppas att dom håller och är bra. Roffade åt mig två till saker som finns på bilden ovan.
Imorgon har jag och universums bästa grabb hållt ihop i fyra månader och då ska vi hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0