+ + + +


Här är min bedårande pojkvän.
Han kom in i mitt liv från ingenstans och vi båda förstod att det var början på något stort. Så som jag känner för honom har jag aldrig känt för någon. Det vi har är bara för bra för att vara sant. Det har gått mer än ett halvår och det känns fortfarande overkligt, för bra för att vara sant liksom. Varje gång jag ser honom så får jag fjärilar i magen, inte för att jag blir nervös utan för att jag blir lycklig, så fruktansvärt lycklig!
Vet inte varför jag skrev ut det såhär riktigt :).. Men en sak är säker, jag är kääär!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är verkligen sjukt söta tillsammans!(:

2012-05-28 @ 22:32:38
Postat av: clara

önskar er all lycka!! ni är såå fina tsm!!

2012-06-07 @ 15:20:40
Postat av: julia

vad snälla ni är! det värmer :D

2012-06-07 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0