Frågor & svar


Jag fick en fråga om hur jag och Philip träffades som även sa att vi var söta så jag börjar med att tacka för det, tack!
Jag har skrivit det här förut men kan ta det igen om det finns någon mer som skulle vara instresserad av att veta. Det började med att någon av oss gillade den andras profilfoto på facebook. Sen så hade jag sett honom i skolan och jag antar att han hade sett mig också för att skrev till mig i chatten som övergick till wordfeud och sen sms. Fem dagar senare bestämde vi oss för att ses och då klickade det direkt. Han åkte till och med iväg för att fira sin kusin och sen kom tillbaka sent på kvällen och tog nattbussen hem första gången vi var med varandra.
Dagen efter åkte jag till enköping för att spela fotboll sen sågs vi igen direkt när jag kom hem två dagar senare. Efter det åkte jag till Thailand i två veckor. När jag var där borta så skrev vi till varandra varje dag och sågs direkt efter att jag kom hem och blev officielt tillsammans nästan på direkten. Fast det kändes nästan som vi blev tillsammans när vi fick syn på varandra när jag väntade på honom vid vaksalatorg och skulle åka hem till mig för första gången.
På onsdag har det gått ett halvår sen vi blev tillsammans och sju månader sen han skrev till mig. Och en liten hemlis som inte kommer att vara det nu längre är att jag drömde om honom innan vi ens började skriva. Lite läskigt men det var väl något tecken på något vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0