Jag märker inte längre vad som görs, jag stör mig på ett ljud som inte hörs




God kväll!
Jag har haft mig en riktigt skön dag idag. Fick en sovmorgon till tio och ett tag efter det kom Philip hit. Åkte iväg en stund för att ha en lektion som bestod av fotboll. Efter det har jag och Philip kollat på film och cyklat till willys för att köpa glass. Vi såg 21 jump street, tyckte faktiskt att den var bra!
Som ni ser här över så blev vår klädsel lite för matchad idag, vi körde på varannan blå och vit, hoho. Såg också på första bilden att det är en enorm skillnad på vår längd, inget jag brukar tänka på annars! KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jättefin blogg och älskar dina foton!

Min fråga till dig är i vilket program du redigerar dina bilder och hur du gör? Kram

2012-05-31 @ 07:09:50
Postat av: julia

tack! jag gör om dom på picmonkey.com :)

2012-06-06 @ 00:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0