Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still, för alla oss som aldrig vet vad vi vill


Har haft en jättebra helg. Det började med min match i lördags med vaksala. Första matchen med dom och det gick bra, fick till och med en liten plats i tidningen och på unt.se, det var roligt tycker jag! Åkte hem till philip efter matchen där jag tillbringade min helg till igår då vi tog bussen hem till mig klockan sju. Vi tog en promenad längst ån i väntan på bussen från stan. Vi kollade sen på big brother som är ett program jag inte kan slita mig från..
Skoldagen har vart helt okej, avbröt dagen för att åka till kiropraktorn och kolla min nacke som hade låst sig. Han knäckte lite så det ska bli bättre snart.
Eftersom man inte får träna samma dag man gjort det så ska jag och mamma åka en sväng för att kolla på nya fotbollsskor till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0